5 λόγοι για τους οποίους πρέπει η εταιρία σας να έχει σελίδα στο Facebook



Έχοντας συγκεντρώσει, ήδη, πάρα πολλές ερωτήσεις για το αν πρέπει μια εταιρία να έχει σελίδα στο Facebook…
Η απάντηση είναι “ΝΑΙ” και μάλιστα για 5 βασικούς λόγους, τους οποίους και σας παραθέτω:

1. Αναγνωρισιμότητα

  • Υπάρχουν πάνω από 2.5 εκ χρήστες στο ελληνικό Facebook και πάνω από 1 δις παγκοσμίως οι οποίοι είναι εν δυνάμει fans (οπαδοί).
  • 60% από αυτούς μπαίνουν καθημερινά στο Facebook και αυτό το νούμερο έχει αυξητική τάση.
  • Ο μέσος χρήστης μένει μέσα στην σελίδα περίπου 55 λεπτά.

Θα μπορούσε να είναι αυτή η λίστα ατέλειωτη, αλλά νομίζω ότι είναι προφανής η δυναμική που έχει αυτό το μέσο. Άρα η αναγνωρισιμότητα και η προβολή που μπορεί να τύχει η επιχείρησή σας σε αυτό το μέσο είναι τεράστια. Επίσης, είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός, ότι απουσιάζοντας από το Facebook, χάνετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με τους υπάρχοντες, αλλά και με νέους πελάτες σας.

2. Αμφίδρομη επικοινωνία

Το Facebook προσφέρει μια αμφίδρομη επικοινωνία ανάμεσα σε όλους, όσοι επιλέξουν αυτό το μέσο για να σας βρουν. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι αυτοί το επιλέγουν και εσείς είστε εκεί για να τους ακούσετε. Επιπλέον, καταργεί τον καθωσπρεπισμό του τηλεφώνου και του email και εφαρμόζει μια πιο ανάλαφρη και χαλαρή επικοινωνία σε προσωπικό επίπεδο μέσω της σχετικής ανωνυμίας που διαθέτει.

3. Σημαντικά δημογραφικά στοιχεία

Το Facebook σας δίνει την δυνατότητα να έχετε και μια πιο “προσωπική” ματιά στους πελάτες – συνομιλητές σας με έναν τέτοιο τρόπο που μόνο μέσω website δεν μπορείτε να το πετύχετε τόσο εύστοχα. Επιπλέον, τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σας περιέχουν πολύ σημαντικά δημογραφικά στοιχεία όπως φύλλο, ηλικία, επίπεδο εκπαίδευσης, τόπο διαμονής και άλλα. Τέλος, μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα interactions (likes, shares, comments) σε καθημερινή βάση και έτσι να κρίνετε με άμεσο και εύκολο τρόπο, τί είχε περισσότερη απήχηση από κάτι άλλο.

4. Στόχευση με βάση δημογραφικά στοιχεία

Δημιουργώντας μια διαφημιστική καμπάνια στο Facebook μπορείτε να απευθύνεστε σε πιο εξειδικευμένο κοινό, με βάση τα δημογραφικά στοιχεία των πελατών που πιστεύετε ότι θα έχουν καλύτερη ανταπόκριση στο προϊόν ή στην υπηρεσία που εκπροσωπείτε.

5. Σημαντική επίδραση στο SEO

Ο βασικότερος λόγος για τον οποίο πρέπει η επιχείρηση σας να έχει σελίδα στο Facebook είναι το SEO (Search Engine Optimisation).

Το Google και γενικά όλες οι μηχανές αναζήτησης “διαβάζουν” όλες τις εσωτερικές – αυτόνομες σελίδες του Facebook (προσωπικές και επαγγελματικές) και τις προβάλλουν στα αποτελέσματα τους. Αυτό σημαίνει, ότι μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τη δημοτικότητα του Facebook, ως όχημα, για να πετύχετε υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.
Κάντε μια αναζήτηση στο google.gr για “heineken greece” και θα δείτε ότι στο δεύτερο αποτέλεσμα βγαίνει η επαγγελματική σελίδα της Heineken Ελλάδος, στο Facebook.

Τί περιμένετε λοιπόν για να δημιουργήσετε και εσείς εταιρική σελίδα στο Facebook? Πιστεύετε, ότι θα κάνει καλό στην επιχείρησή σας να κάνετε μια σελίδα στο Facebook?

Γράψτε μας τα σχόλιά σας. Πείτε μας τη γνώμη σας!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prove you are not a robot... *

Post Navigation