Το Facebook κάνει Google Adwords για να κερδίσει επισκέπτες!!!



Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορούν διάφορα άρθρα και μαρτυρίες στο εξωτερικό οτι το Facebook έχει ξεκινήσει διαφημιστική καμπάνια στο Google Adwords για να αυξήσει την επισκεψιμότητα του και να διατηρήσει την αυξητική τάση των εγγραφών νέων μελών στο σύστημά του. Η διαφήμιση που ειδώθηκε έλεγε σε απλή μετάφραση: “Βρείτε τους φίλους σας στο Facebook. Εγγραφείτε σήμερα για να συνδεθείτε μαζί τους” υπονοώντας φυσικά ότι οι υπόλοιποι φίλοι είναι ήδη συνδεδεμένοι εκεί.

Αναζητώντας περισσότερες πληροφορίες για το γεγονός κατέληξα στα παρακάτω γεγονότα:

  1. Η διαφήμιση έπαιξε για πολύ λίγο μέσα στο Gmail στην ευρύτερη περιοχή του San Francisco.
  2. Μερικοί λένε το organic growth έχει αρχίσει να καθυστερεί στην απόδοσή του και χρειάζεται τα paid results για να συνεχίσει την “μηχανή” να δουλεύει.
  3. Μερικοί άλλοι (και οι περισσότεροι) λένε ότι μπορεί να είναι ένα απλό δοκιμαστικό. Μια διαφημιστική καμπάνια μικρής έκτασης. Μπορεί απλώς να είναι ένα ακόμα δείγμα της στρατηγικής “δοκιμαστικών αλλαγών” (split testing) που εφαρμόζει η διοίκηση του Facebook σε όλα τα επίπεδα, από την διαρρύθμιση των σελίδων του μέχρι τα κανάλια marketing που επιλέγει να διαφημιστεί. Άλλωστε κανένα από τα δημοσιοποιημένα νούμερα ανάπτυξής του δεν δείχνει κανενός είδους μειωμένη τάση αύξησης.

Όμως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά, όπως λέει και ο σοφός λαός μας.

Οι άνθρωποι στο Facebook γνώριζαν ότι αυτή η κίνησή τους θα δημιουργούσε ανάμεικτα συναισθήματα στο κόσμο των Social Media και όχι μόνο. Παρόλα αυτά το δοκίμασαν, περιμένοντας σημαντικά στατιστικά αποτελέσματα, για να πάρουν τις αποφάσεις τους για την συνέχεια των κινήσεών στην προώθηση του προϊόντος τους.

Συμπερασματικά θα μπορούσαμε, κάνοντας μια παράτολμη προσπάθεια, να διερωτηθούμε αν το Facebook που είναι αυτήν την στιγμή το μεγαλύτερο και δυνατότερο website κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο με πάνω από 650εκ. εγγεγραμμένους χρήστες (1/3/2001) κάνει τέτοιες ριψοκίνδυνες δοκιμές marketing, οι ελληνική επιχείρηση που ακόμα “φοβάται” το internet τι πρέπει να κάνει?! Το γεγονός ότι το Facebook για το καλό της επένδυσής του, έστω και δοκιμαστικά, χρησιμοποιεί υπηρεσίες ενός “ανταγωνιστή”, νομίζω είναι αρκετό για να δείξει τον δρόμο στους Έλληνες επιχειρηματίες…

Περιμένουμε την γνώμη σας, τις απόψεις σας για το θέμα. Πώς σας φαίνεται η κίνηση του Facebook; Τι δείχνει κατά την γνώμη σας; Πόσο σημαντικό πιστεύετε ότι είναι το internet marketing για την ελληνική επιχείρηση;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prove you are not a robot... *

Post Navigation