Πώς να χάσετε τα χρήματά σας στο online marketing



Στο web marketing αρμόζει τέλεια το ρητό “τα χρήματα δεν φέρνουν την ευτυχία”. Διαβάστε τις 7 πιο λανθασμένες κινήσεις στο web marketing οι οποίες και οδηγούν ταυτοχρόνως σε μεγάλες δαπάνες και μηδαμινά αποτελέσματα.

Όπως και κάθε άλλη μορφή marketing, έτσι και το web marketing, θέλει προσοχή και επιμέλεια ως προς τον τρόπο που διεξάγεται καθώς και τους πρωταρχικούς στόχους που θέτουμε. Σε αυτό το άρθρο, παραθέτουμε τους πιο συνηθισμένους λόγους, για τους οποίους αποτυγχάνει παντελώς μια προσπάθεια σε web marketing.

#1: Χρυσός Κανόνας – Εγκατάσταση Στατιστικών

Πως μπορεί κάποιος να μετρήσει την αποτελεσματικότητα των προωθητικών κινήσεων που διεξάγει; Με την χρήση προγραμμάτων στατιστικής στην ιστοσελίδα (metrics) μπορούμε να αναλύσουμε την συμπεριφορά των επισκεπτών και να αντλήσουμε συμπεράσματα όχι μόνο για την κίνηση που έχουμε αλλά και για την ελκυστικότητα της ίδιας της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτά τα στοιχεία, δεν ξέρουμε που πατάμε και που βρισκόμαστε…

#2: Χρυσός Κανόνας 2 – Στόχοι και στατιστικά

Κάθε ιστοσελίδα έχει στόχους. Αυτό μπορεί να είναι η πώληση προϊόντων (eshop), η συμπλήρωση μιας φόρμας επικοινωνίας, το να δει κάποιος μια σελίδα κτλ… Η σύνδεση των στόχων με τις προωθητικές ενέργειες είναι απαραίτητος για να μπορούμε να καταλάβουμε το αποτέλεσμα που είχανε. Μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε το πραγματικό αποτέλεσμα των ενεργειών μας.

#3: Οργανικά Αποτελέσματα στις Μηχανές Αναζήτησης – Λάθος Στόχευση Λέξεων

Πολλοί είναι περήφανοι για την επίτευξη υψηλών θέσεων στις μηχανές αναζήτησης για κάποιες λέξεις που έχουν στοχεύσει. Αυτό που αμελούν είναι αν οι λέξεις που στοχεύουν είναι αυτές που πραγματικά φέρνουν κίνηση στην ιστοσελίδα, είναι δηλαδή αυτές που χρησιμοποιεί ο κόσμος για να ψάχνει το προϊόν / υπηρεσία που προσφέρει η επιχείρηση.

#4: Adwords – PPC – Λανθασμένη Καμπάνια

Αν μια καμπάνια στο adwords δεν είναι φτιαγμένη με σωστό τρόπο ή τηρώντας κάποιους κανόνες που επιβάλει η google, τότε αυτό οδηγεί σε ακριβό κόστος ανά κλικ και συνεπώς σε λίγους επισκέπτες για κάθε ευρώ που δαπανάμε.

#5: Social Media – Αμέλεια Ανανέωσης

Πολλοί βιάζονται να δημιουργήσουν κανάλια στα μοντέρνα κοινωνικά δίκτυα (facebook, twitter) χωρίς να έχουν λάβει υπόψιν αν διαθέτουν υλικό και πάνω από όλα χρόνο για να τα ανανεώνουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποιος που επισκέπτεται την σελίδα της επιχείρησης στο facebook να την βλέπει παραμελημένη και συνεπώς να αμαυρώνεται όλη η προσπάθεια για την δημιουργία της.

#6: Email Marketing – Λανθασμένη Αποστολή και SPAM

Μπορεί να χρειαστεί καιρός και προσπάθεια για να μαζέψουμε email συνδρομητών και να φτάσουμε ένα ικανοποιητικό επίπεδο για να διεξάγουμε αποτελεσματικές email marketing καμπάνιες. Το τελευταίο στάδιο είναι η εύρεση μηχανισμού αποστολής. Αν χρησιμοποιήσουμε λάθος μηχανισμό πιθανόν όλα τα email που θα στείλουμε να σταματήσουν σε SPAM φίλτρα πριν φτάσουν τον παραλήπτη…

#7: Banner Advertising – Λανθασμένη Αντιμετώπιση Χρέωσης

Η αγορά διαφημιστικού χώρου είναι μια δαπανηρή ενέργεια. Συνήθως οι ιστοσελίδες που πωλούν αυτούς τους χώρους υπόσχονται εμφανίσεις της διαφήμισης (impressions) και όχι clicks. Συνήθως το αποτέλεσμα που επιζητούμε είναι η προσέλκυση επισκεπτών στην ιστοσελίδα μας και όχι απλά η εμφάνιση της διαφήμισης. Τα χρήματα που δίνουμε λοιπόν για μια διαφήμιση πρέπει να είναι ανάλογα με τους πιθανούς πελάτες που φέρνουν, συνεπώς τα clicks που έχουμε.

Πως να χάσετε τα χρήματά σας στο online marketing

Στο web marketing αρμόζει τέλεια το ρητό “τα χρήματα δεν φέρνουν την ευτυχία”. Διαβάστε τις 7 πιο λανθασμένες κινήσεις στο web marketing οι οποίες και οδηγούν ταυτοχρόνως σε μεγάλες δαπάνες και μηδαμινά αποτελέσματα.

Όπως και κάθε άλλη μορφή marketing, έτσι και το web marketing, θέλει προσοχή και επιμέλεια ως προς τον τρόπο που διεξάγεται καθώς και τους πρωταρχικούς στόχους που θέτουμε. Σε αυτό το άρθρο, παραθέτουμε τους πιο συνιθισμένους λόγους, για τους οποίους αποτυγχάνει παντελώς μια προσπάθεια σε web marketing.

#1: Χρυσός Κανόνας – Εγκατάσταση Στατιστικών
Πως μπορεί κάποιος να μετρήσει την αποτελεσματικότητα των προωθητικών κινήσεων που διεξάγει; Με την χρήση προγραμμάτων στατιστικής στην ιστοσελίδα (metrics) μπορούμε να αναλύσουμε την συμπεριφορά των επισκεπτών και να αντλήσουμε συμπεράσματα όχι μόνο για την κίνηση που έχουμε αλλά και για την ελκυστικότητα της ίδιας της ιστοσελίδας. Χωρίς αυτα τα στοιχεία, δεν ξέρουμε που πατάμε και που βρισκόμαστε…

#2: Χρυσός Κανόνας 2 – Στόχοι και στατιστικά
Κάθε ιστοσελίδα έχει στόχους. Αυτο μπορεί να είναι η πώληση προϊόντων (eshop), η συμπληρωση μιας φόρμας επικοινωνίας, το να δει κάποιος μια σελίδα κτλ… Η σύνδεση των στόχων με τις προωθητικές ενέργειες είναι απαραίτητος για να μπορούμε να καταλάβουμε το αποτέλεσμα που είχανε. Μόνο με αυτον τον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε το πραγματικό αποτέλεσμα των ενεργειών μας.

#3: Οργανικά Αποτελέσματα στις Μηχανές Αναζήτησης – Λάθος Στόχευση Λέξεων
Πολλοί είναι περήφανοι για την επίτευξη υψηλών θέσεων στις μηχανές αναζήτησεις για κάποιες λέξεις που έχουν στοχεύσει. Αυτο που αμελούν είναι αν οι λέξεις που στοχεύανε είναι αυτες που πραγματικά φέρνουν κίνηση στην ιστοσελίδα, είναι δηλαδή αυτές που χρησιμοποιεί ο κόσμος για να ψάχνει το προϊόν / υπηρεσία που προσφέρει η επιχείρηση.

#4: Adwords – PPC – Λανθασμένη Καμπάνια
Αν μια καμπάνια στο adwords δεν είναι φτιαγμένη με σωστό τρόπο ή τηρώντας κάποιους κανόνες που επιβάλει η google, τότε αυτό οδηγεί σε ακριβό κόστος ανα κλικ και συνεπώς σε λίγους επισκέπτες για κάθε ευρώ που δαπανάμε.

#5: Social Media – Αμέλεια Ανανέωσης
Πολλοί βιάζονται να δημιουργήσουν κανάλια στα μοντέρνα κοινωνικά δικτύα (facebook, twitter) χωρίς να έχουν λάβει υπόψιν αν διαθέτουν υλικό και πάνω απο όλα χρόνο για να τα ανανεώνουν. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα κάποιος που επισκέπτετε την σελίδα της επιχείρησης στο facebook να την βλέπει παραμελημένη και συνεπώς να αμαυρώνεται όλη η προσπάθεια για την δημιουργία της.

#6: Email Marketing – Λανθασμένη Αποστολή και SPAM
Μπορεί να χρειαστεί καιρός και προσπάθεια για να μαζέψουμε email συνδρομητών και να φτάσουμε ένα ικανοποιητικό επίπεδο για να δειξάγουμε αποτελεσματικές email marketing καμπάνιες. Το τελευταίο στάδιο είναι η εύρεση μηχανισμού αποστολής. Αν χρησιμοποιήσουμε λάθος μηχανισμό πιθανόν όλα τα email που θα στείλουμε να σταματήσουνε σε SPAM φίλτρα πριν φτάσουν τον παραλήπτη…

#7: Banner Advertising – Λανθασμένη Αντιμετώπιση Χρέωσης
Η αγορά διαφημιστικού χώρου είναι μια δαπανηρή ενέργεια. Συνήθως οι ιστοσελίδες που πωλούν αυτούς τους χώρους υπόσχονται εμφανίσεις της διαφήμισης (impressions) και όχι κλικς. Συνήθως το αποτέλεσμα που επιζητούμε είναι η προσέλκυση επισκεπτών στην ιστοσελίδα μας και όχι απλά η εμφάνιση της διαφήμισης. Τα χρήματα που δίνουμε λοιπόν για μια διαφήμιση πρέπει να είναι ανάλογα με τους πιθανούς πελάτς που φέρνουν, συνεπώς τα κλικς που έχουμε.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prove you are not a robot... *

Post Navigation