8 ερωτήσεις που θα σου υποδείξουν τον SEO expert!



Ερωτήσεις προς έναν seo ειδικόΤο SEO (προώθηση στα οργανικά αποτελέσματα της google) είναι ένα σύνολο υπηρεσιών που δύσκολα μπορούν να υλοποιηθούν εντός μιας εταιρίας (inhouse). Για αυτό συνήθως προσλαμβάνονται εξωτερικές εταιρίες (μια από αυτές είναι η webprofile…) για να το φέρουν εις πέρας.

Η πρόσφατη κατάταξη του SEO σαν τομέα του γενικού marketing, παρόλο που είναι ο βασικός του web marketing εδώ και καιρό, έχει δημιουργήσει πονοκέφαλο στους επικεφαλής των εταιριών βάση ποιών κριτηρίων θα επιλέξουν με ποιόν θα συνεργαστούν για την προώθηση της εταιρικής ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης (SEO).

Για να βοηθήσουμε παραθέτουμε 8 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον ειδικό του SEO που θα σας επισκεφτεί!

1)    Μπορείτε να μας πείτε ποια διαδικασία ακολουθήσετε για να πετύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα;

Το SEO δεν είναι μαγικά, ούτε όμως και καταχώρηση ώστε να βγαίνει όπου θέλουμε όποτε το θέλουμε. Υπάρχει μια μακρά λίστα με τεχνικές που είναι γνωστό ότι δουλεύουν και ένας σωστός σύμβουλος SEO θα μπορέσει να σας πει πως θα πετύχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Αν δυσκολεύετε να σας εξηγήσει πως θα το πετύχει ή αναφέρει κάποιες spammy τεχνικές τότε σίγουρα κάτι δεν πάει καλά.

2)    Θα έχω πρόσβαση σε όλους τους λογαριασμούς προώθησης;

Για ένα επιτυχημένο SEO, χρειάζεται να καταχωρηθεί η σελίδα σε διάφορους καταλόγους και σημεία στο διαδίκτυο. Αυτά τα σημεία θα πρέπει ανά τακτά χρονικά διαστήματα να ανανεώνονται, και είναι σύνηθες φαινόμενο με το πέρας της συνεργασίας με την SEO εταιρία, να μην είναι διαθέσιμοι οι κωδικοί πρόσβασης. Συνεπώς θα πρέπει να μεριμνήσετε ώστε να έχετε στην κατοχή σας όλους τους κωδικούς.

3)    Οι spammers πώς το κάνουν;

Στον χώρο του SEO υπάρχουν ειδικοί που πετυχαίνουν τα επιθυμητά αποτελέσματα μέσα από σχολαστική, μακροχρόνια και συνήθως μονότονη εργασία και υπάρχουν και άλλοι που ακολουθούν υπόγειες και άμεσες τεχνικές που όμως εμπεριέχουν ρίσκο. Και οι δύο τεχνικές μπορούν να φέρουν εκπληκτικά αποτελέσματα αλλά κάποιος ειδικός θα πρέπει να γνωρίζει τι πρέπει να κάνει και πότε καθώς και με ποιον τρόπο.

4)    Πείτε μου τι απόδοση (ROI) είχε η επένδυση στο SEO για κάποιον πελάτη σας.

Ένας καλός SEO ειδικός θα πρέπει να αναφέρει μερικά χειροπιαστά στοιχεία για την αύξηση στις πωλήσεις ενός πελάτη του που προήλθε από την δουλειά του. Για παράδειγμα, ένας πελάτης στον χώρο των ξενοδοχείων είχε 6 κρατήσεις μέσα σε 10 μέρες κοκ.

5)    Πως θα μετρήσουμε την απόδοση της δουλείας σας;

Ποιο συγκρίσιμο στοιχείο θα αποτελέσει ένδειξη επιτυχημένης δουλειάς; Αύξηση κίνησης, συγκεκριμένες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης, φόρμες εκδήλωσης ενδιαφέροντος κτλ.

6)    Τι θα χρειαστείτε από εμένα;

Είναι καλό να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε την διαδικασία του SEO, τι θα χρειαστείτε όχι μόνο από θέμα χρημάτων αλλά και από θέμα χρόνου και πόρων. Ο σύμβουλος SEO θα πρέπει να σας αναφέρει τι θα χρειαστεί από εσάς για να επιτύχει το εγχείρημα.

7)    Πως θα μας ενημερώνετε για την εξέλιξη των εργασιών;

Ένας καλός σύμβουλος SEO έχει στημένο ένα σύστημα αναφοράς μέσα από το οποίο επικοινωνεί την εξέλιξη των εργασιών.

8)    Αν χωρίσουν οι δρόμοι μας χάνω την δουλειά που έχει γίνει;

Πολλοί σύμβουλοι SEO στηρίζονται σε δίκτυα από ιστοσελίδες που ελέγχουν οι ίδιοι, με αποτέλεσμα όταν σταματήσει η συνεργασία, να αποσύρουν τους συνδέσμους από αυτά. Για τον λόγο αυτό, είναι χρήσιμο να γνωρίζετε από πριν την μεθοδολογία που θα χρησιμοποιηθεί.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prove you are not a robot... *

Post Navigation