Χρειάζεται το website σας redesign;



Το website μιας εταιρίας είναι ένα μέσο προβολής και προώθησης της εταιρίας στους εν δυνάμει πελάτες της. Πρέπει λοιπόν να αντικατοπτρίζει την ποιότητα των υπηρεσιών ή των προϊόντων της εταιρίας και να καταφέρνει να κρατήσει τους επισκέπτες. Ως εκ τούτου πρέπει να είναι επαγγελματικό, εύχρηστο και να χαρακτηρίζει την εταιρία.

Mερικές ερωτήσεις για να διαπιστώσετε αν το δικό σας website θέλει επανασχεδιασμό:

  1. Είναι το site σας εύκολο στην πλοήγηση και στην αναζήτηση πληροφοριών;
  2. Μπορεί εύκολα κάποιος να επικοινωνήσει μαζί σας μέσω του site;
  3. Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάποιος επικοινώνησε μέσω του site με την εταιρία σας;
  4. Τα site των ανταγωνιστών σας είναι πιο χρηστικά και λειτουργικά από το δικό σας; Είναι ομορφότερα; Μήπως έχουν αλλάξει από την τελευταία φορά που τα είδατε;
  5. Μήπως το περιεχόμενο του site μεταφέρει λάθος ή πεπαλαιωμένο μήνυμα προς τους επισκέπτες του;
  6. Σας αντιπροσωπεύει στον τρόπο που επικοινωνείτε με τους πελάτες σας;
  7. Συμβαδίζει με την πολιτική / brand της εταιρίας;
  8. Εμπνέει εμπιστοσύνη ότι είστε οι καταλληλότεροι για την υπηρεσία / προϊόντα που προσφέρετε;
  9. Μπορείτε εύκολα να ανανεώσετε το περιεχόμενό του ή περιμένετε από άλλους όταν βρουν χρόνο να το κάνουν για εσάς;
  10. Διατηρείτε στατιστικά επισκεψιμότητας και κίνησης των επισκεπτών στις σελίδες του site;
  11. Συμβαδίζει με τα μοντέρνα σχεδιαστικά standard;
  12. Διαθέτει τεχνική υποδομή για να προβληθεί στις μηχανές αναζήτησης (seo) (τι νόημα έχει να έχετε ένα site που δεν μπορεί να το βρει κανείς);

Αν κάποιες από τις παραπάνω ερωτήσεις είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα, τότε ίσως χρειαστεί να ξανασκεφτείτε να επανασχεδιάσετε το παλιό website σας. Δεν είναι πολυτέλεια να σχεδιάσετε ξανά το “κατάστημά” σας, όπως δεν είναι πολυτέλεια για ένα κατάστημα ρούχων να αλλάξει την βιτρίνα του. Αν οι πελάτες περνάνε απ’έξω και βλέπουν για πολύ καιρό την ίδια βιτρίνα είναι πιθανό να μην μπουν στο κατάστημα, θεωρώντας ότι δεν έχει τίποτα νέο να προβάλει από την τελευταία φορά που το επισκέφθηκαν.
Μια νέα όψη στο εικονικό σας κατάστημα θα δώσει νέα πνοή στην εταιρία και θα φέρει νέους πελάτες, την στιγμή που θα ευχαριστήσει τους υπάρχοντες δίνοντας τους το μήνυμα ότι η εταιρία παραμένει δραστήρια και ανανεώνεται συνεχώς.

Μήπως ήρθε η ώρα να αλλάξετε την βιτρίνα σας;
Μήπως ήρθε η ώρα να εξελίξετε την παρουσία σας στο internet;
Μήπως τελικά ήρθε η ώρα να αναπτύξετε τις πωλήσεις σας;

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prove you are not a robot... *

Post Navigation